Semináře a školení - ORKAM Plzeň, s.r.o. - netkatalog.czSemináře, školení - netkatalog.cz

ORKAM Plzeň s.r.o.

Akreditovaný člen Asociace institucí vzdělávání dospělých
hlavní stránka semináře obchodní podmínky informace e-mailem kontakty
Zpět Zpět
INVENTARIZACE MAJETKU A ZÁVAZKŮ OD A DO Z
SEMINÁŘ JE AKREDITOVANÝ MVČR AK/PV - 158/2017
Lektor semináře:
Ing. Josef PODHORSKÝ - Specialista na účetnictví OSS, PO, ÚSC, autor či spoluautor řady odborných publikací, auditor
Objednatmapa
15.05.2018
ČESKÉ BUDĚJOVICE - Dům kultury METROPOL, Senovážné náměstí 248/2
Objednatmapa
17.05.2018
PLZEŇ - hotel "CENTRAL", náměstí Republiky 33
Objednatmapa
22.05.2018
ÚSTÍ NAD LABEM - hotel "BOHEMIA", Mírové náměstí 6
Objednatmapa
24.05.2018
BRNO - Hotel "SANTON", Přístavní 38
Objednatmapa
29.05.2018
HRADEC KRÁLOVÉ - Hotel "ALESSANDRIA", třída SNP 2
Objednatmapa
05.06.2018
PRAHA - Hotel "GLOBUS", Gregorova 2115/10
Prezence 08:30 hodin
Začátek 9:00 hodin

Obsah semináře: 

Inventarizace majetku a závazků

od  A do  Z

v organizačních složkách státu, územních samosprávných celcích a jimi zřizovaných příspěvkových organizacích v souladu se  zákonem o účetnictví a prováděcí vyhláškou v roce 2018


Seminář je určen účetním a ekonomickým pracovníkům těchto organizací včetně vedoucích pracovníků účetních jednotek, kteří odpovídají za správné provedení inventarizací. Jeho obsahem je výklad zásad provádění inventarizací v souladu s příslušnými právními předpisy se zřetelem na následující okruhy:


  1. Přípravné práce pro inventarizaci majetku a závazků
  2. Vliv právních předpisů platných od 1. 1. 2018
  3. Inventarizace v souladu se zákoníkem práce č.262/2006 Sb. - § 254
  4. Třídění majetku a závazků pro potřeby inventarizace
  5. Řádná a mimořádná inventarizace a její příprava
  6. Povinnosti pro zahájení, průběh a vyhodnocení inventarizace
  7. Vysvětlení pojmů dokladová a fyzická inventarizace
  8. Činnost inventarizační komise a její odborné složení
  9. Inventarizační rozdíly (manko, schodek a přebytek) a jejich zúčtování
  10. Práce s potřebnými doklady (inventurní soupisy, inventarizační zápisy a jejich náležitosti)
  11. Nezávazný vzor inventarizační směrnice
  12. Diskuse a zodpovězení dotazů posluchačů
Účastníci obdrží osvědčení o absolvování semináře a písemné materiály.
V ceně je oběd a nápoj pro účastníky.

Cena semináře pro jednoho účastníka: 2299,00 Kč (1900,00 Kč bez DPH 21%)
Dle zákona č. 235/2004 Sb., o DPH je cena semináře pro úředníky územně samosprávných celků osvobozena od DPH, tj. 1900,00 Kč.
Objednat:  ČESKÉ BUDĚJOVICE     PLZEŇ     ÚSTÍ NAD LABEM     BRNO     HRADEC KRÁLOVÉ     PRAHA    
Zpět Zpět